18 Mart 2014 Salı

Twitter'a Kapak Fotoğrafı Ekleme, Yükleme ve Kaldırma Nasıl Yapılır?


Twitter'a Kapak fotoğrafı eklemek ve Twitter'da kapak fotoğrafı değiştirmeyi ve silmeyi sizlere göstereceğim.

Twitter Kapak fotoğrafı Ekleme, Twitter Kapak fotoğrafı Değiştirme ve Twitter Kapak fotoğrafı Yükleme bir çok Twitter kullanıcısının yapamadığı işlemdir.

Twitter hesabınızdaki Kapak fotoğrafını, Kapak fotoğrafı nasıl yükleyebileceğimizi veya değiştirebileceğimizi veya silebileceğinizi anlatarak ve resimlerle adım adım anlatarak uygulayacağız. Twitter'ın standart Kapak fotoğrafı Twitter Kapak fotoğrafı yerine size ait bir Kapak fotoğrafı eklemek her zaman çok daha faydalı olacaktır.

Twitter hesabınıza Kapak fotoğrafı ekleyerek veya değiştirerek profilinizi daha güzel hale getirebiliriz. Kapak fotoğrafı ekleme, değiştirme ve silme işlemi kolay ve size bu işlemi adım adım yapacağız.


Twitter ana sayfanızdaki sağ üst bölümde bulunan Ara bölümünün yanındaki ayarlar ve yadım çarkına yani çark logosuna tıklıyoruz ve açılır menüde ayarlar bölümüne tıklıyoruz.

Resimli Anlatım

Twitter'a Kapak Fotoğrafı Kaldırma
Twitter'a Kapak Fotoğrafı Ekleme

Twitter'a Kapak Fotoğrafı kaldırma
Twitter'a Kapak Fotoğrafı Ekleme
Ayarlar bölümüne tıkladığımızda aşağıdaki ekran açılacaktır. Bu ekranda da “Profil” bölümüne tıklayınız.

Twitter'a Kapak Fotoğrafı kaldırma
Twitter'a Kapak Fotoğrafı Ekleme


Profil bölümüne tıkladığınızda yan tarafta Başlık bölümünde başlığı değiştir açılır menüye tıklayın.

Twitter'a Kapak Fotoğrafı kaldırma
Twitter'a Kapak Fotoğrafı Ekleme

Başlığı değiştir açılır menüsünde çıkan bölümlerden kaldır seçeneği kapak fotoğrafını kaldırır. Fotoğraf yükle ise yüklemek istediğiniz kapak fotoğrafını yüklemek için kullanacak. fotoğraf yükleye basın ve karşınıza ekran gelecek

Twitter'a Kapak Fotoğrafı kaldırma
Twitter'a Kapak Fotoğrafı Ekleme

Ben bilgisayara göre gösterdim bilgisayardaki resmin kayıtlı olduğu adrese gider ve sonunda deriz. Kapak fotoğrafını telefondan ve tablettende aynı yöntemle ekleriz. önemli olan kapak fotoğrafını ya hazırlayacan yada hazır bir tane internetten bulacan ben size link vereyim kapak fotoğrafları için




Site Adresimiz; http://programsepetimiz.blogspot.com.tr/

E-mail Adresimiz; programsepetimiz@gmail.com

Facebook Adresimiz; https://www.facebook.com/programsepetimiz


Hiç yorum yok: