7 Şubat 2017 Salı

2017 sevgililer günü whatsapp durumları !

Dünya üzerinde milyonlarca insan tarafından sabırsızlıkla beklenen ve günler öncesinden hazırlıkların yapıldığı senenin en özel günlerinden biri. Hazırlıklar yavaş yavaş tamamlanırken, alınacak hediye yemek yiyeceğiniz mekan organizasyonu yapılmışken o gün herşeyin sevginize ve sevgilinize özel olmasını isteyeceksiniz. Bunun için çeşitli sosyal medya uygulamalarından birçok paylaşımda bulunacaksınız. Belki bir yer bildirimi bir kaç fotoğraf yada snap. Hatta whatsappta sizze mesaj atmak isteyenlerede sevginizi duyurmak için whatsapp durumları. Bunlarda sizin için seçtiğimiz sevebileceğiniz whatsapp durumları.


- Sen benim yerde bulduğum gökyüzümsün..

- Gökyüzü kadar sonsuz olabilir aşk.

- Seninle her günüm en güzel günüm.

- Sen bana gel desen ben kavimler göçüyüm.

- Bizimkisi bir aşk hikayesi değildi, bizimkisi aşktı gerisi hikayeydi.

- Farklıyız işte.. Sen gülü seversin, ben gülüşünü sevgili...

- Karla karışık aş yağıyor bu günlerde ve bana dolu dolu sen düşüyorsun.

- Her konuşmka isteyişinde ona bakıp susmaktır aşk.

- Hiç kimse senin kadar fikrime huzur değil.

- Sen gelsen bana sarılsan üstüm başım aşk koksa.


Durumlardan hangisini seçerseniz seçin emojilerle süslemeyi unutmayınız :)

Hiç yorum yok: