22 Şubat 2017 Çarşamba

Doğum Günü Mesajları Resimli

En Güzel Doğum Günü Mesajları

Resimsiz Doğum Günü Mesajları


- Doğmanın bedeli ölüm, gençliğin bedeli yaşlılık, sevginin bedelide fedakarlık, dostluğun bedeli paylaşmaksa; bugünün bedeli hatırlanmaktır. Doğum günün kutlu olsun canım.

- Sen hayata ne verirsen o da sana bir şey verirmiş, ben hayata ne verdim acaba ki seni bana verdi. İyi ki varsın. İyi ki doğdun güzel insan.

- Bugün senin doğum günün bizim için de özel bir gün çünkü senin gibi özel bir arkadaşımız var.  Nice nice yıllara.

- Dilerimki yeni yaşında mutlulukların en güzelini yaşar, başarı merdivenlerini rahatlıkla tırmanırsın ve dilerim yüzün hep güler, neşeni hiç yitirmezsin. Sevgi dolu kalman ve mutlu olman dileğiyle… Doğum günün kutlu olsun.

- Mutsuzdum hayata küsmüştüm sanki umutsuzdum bir anda sen geldin değişti dünyam,bugün benim için çok anlamlı eğer bugün sen doğmasaydın nasıl aydınlanırdı dünya. İyi ki doğdun canım benim.



- Yokluğun yağmura yazı yazmak kadar zor, sensizlik ölüm kadar acı,sen nefes kadar önemli, canım kadar değerlisin, iyiki doğdun birtanem.

- Dikkat! Bu mesaj sevgi, neşe ve iyi dilek içermektedir. Bir dakika için yaşamın ve seni düşünen birinin olduğunun sevincini hisset ve mutlu ol! Bu mutluluğun her zaman sürsün. İyi ki doğdun. Nice mutlu yıllara.

- Bugün bir yaşını daha doldurmanın mutluluğunu yaşarken geleceğin sana kalbindeki tüm dilekleri vermesini diliyorum. Doğum günün kutlu olsun.

- Umutlar Adın Olsun, Baktığın heryer Huzur Dolsun, Gözyaşların Kurumuş Duygulara Merhem Olsun, Doğum günün Kutlu Olsun Canım.

- Dilerim yeni yaşında mutlulukların en güzelini yaşar, başarı merdivenlerini tırmanırsın ve dilerim yüzün hep güler, neşeni hıç yitirmezsin. Doğum günün kutlu olsun.

- Dünyada eşsiz bir huzur varsa o da kalbindedir. Hayatının bundan sonrasının kalbin gibi geçmesini dilerim. İyi ki varsın ve iyi ki doğdun canım sevgilim.

- Sen doğduğun gün eminim ki gökyüzünde bir yıldız daha parlamıştır. Nice Yıllara Aşkım.

-  Gülmek gülenin, yıldızlar gecenin, mutluluk sadece senin olsun. O kadar mutlu ol ki gözlerinden akan yaşlar değerini bilmeyenlere sadaka olsun. Doğum günün kutlu olsun sevgilim.



Resimli Doğum Günü Mesajları

 

 
















Hiç yorum yok: