20 Şubat 2014 Perşembe

USB Belleğe Windows 8 Kurmak


Microsoft Windows 8′in USB Belleklerde otomatik olarak nasıl çalışabilir hale getireceğinizi anlatacaz ve Windows 8′ i Flash bellekten kurmayı anlatacaz.
Windows 8′ in de  resimleri takip ederek adım adım nasıl halledecez göreceksiniz.
NOT: Başlamadan önce uygulamayı çalıştırabilmek için işlem için 8 GB Flash belleğe lazım olacak.
a. Adım : Microsoft Windows 8 USB/DVD Download Tool programını buradan indirin. Kurulumunu gerçekleştirin.
b. Adım : Windows 8  indirin. veya bilgisayarda varsa seçiniz.
c. Adım : Windows USB/DVD Download Tool çalıştıralım. Browse tıklayoruz ve indirdiğin veya hazır olan Windows 8 ISO dosyasını seçeriz.
d. Adım : Bu ekranda Windows 8 iso doyasını DVD’ ye mi yoksa Flash Belleğe yükleyeceğimizi soruyor. Flash belleğe yükleyeceğimiz USB device seçiyoruz.
e. Adım : Begin copying tıklayarak windows 8 dosyalarını flash belleğe kopyalamaya başlayacaktır.

NOT: Flash belleğinğiz boş değilse ilk önce flash belleğini formatlayacaz kopyalama işlemine başlatacağız.

Windows 8 Bootable USB Flash Disk Hazırlama 6 300x83 Windows 8 Bootable USB Flash Disk Hazırlama
son olarak bilgisayarımızı yeniden başlatarak ve Bios’tan girip USB desteğinin açarız ve birincil olarak seçildiğine disk yönetiminden bakıp ayarlı değilse ayarlayıp yeniden başlatarak Windows 8 kurulumuna başlayabilirsiniz.


Hiç yorum yok: