21 Haziran 2014 Cumartesi

Windows 7'de Klavye Dilini Değiştirme Nasıl Yapılır?


Windows 7 işletim sisteminde yanlışlıkla klavye dilini mi değiştirdiniz? veya klavye dili her açılışta İngilizce Q ayarlı olarak mı geliyor? Windows 7 işletim sisteminde Klavye dilini kolayca değiştirip bu problemden kurtulabilirsiniz.

Klavye dilinin değişmesi windows kullanıcıların sinir bozucudur fakat oldukça basit bir şekilde klavye dilini değiştirebilirsiniz. Windows kullanıcıları kimi zaman klavye dili değişir ve nasıl olduğunu anlamayız. Windows işletim sistemlerinde bunun nedeni yanlışlıkla klavye dilinin değişmesini sağlayan klavye kısayol'unun basılması sebep olur.

Windows işletim sistemlerinde Sol alt + shift tuşlarına bastığınızda klavye dili değişir. Windows işletim sistemlerinde klavye dilleri arasında geçiş yapmak isterseniz bu verdiğim klavye kısayolu kullanabilirsiniz. Klavye dilini değiştirmenin diğer bir yöntem ise klavye dilini denetim masasından değiştirebilirsiniz. Şimdi size resimli olarak nasıl klavye dilinin değiştirildiğini göstermeye ve anlatmaya çalışacam.

Windows 7' Başlat'a tıklayoruz ve Denetim Masası'nı açıyoruz.



Denetim Masası ekranı açtığınızda Saat, Dil ve Bölge seçeneğine tıklıyoruz. Fakat Denetim Masası klasik görünümde ayarlanmış ise Bölge ve Dil ögesini açınseçeneğine tıklıyoruz.





Bölge ve dil seçeneğine tıkladınız ve ardından klavyeleri ve diğer giriş yöntemlerini değiştir seçeneğine tıklıyoruz.



Bölge ve dil seçeneğine tıkladınız ve açılan sayfada Klavyeler ve Diller sekmesin tıklıyoruz. Ardından Klavye değiştir... seçeneğine tıklayın.



Açılan ekranda klavyenizin dil seçenekleri gelecek ve siz değiştirmedikçe Türkçe Q klavye olarak gelir. Varsayılan giriş dilini menüsünden Türkçe (Türkiye) - Türkçe Q'yu seçin ve Uygula butonuna tıklayarak kaydet butonuna basıyoruz. Yine aynı ekranda Ekle bölümünden tüm dünya dillerinden diller ve klavyeler seçerek ekleyebilirsiniz. Türkçe Klavye değişmesin isterseniz Yüklü Hizmetler listesindeki diğer klavye seçeneklerini Kaldır tuşu ile listeden istediğiniz dili ve klavye dilini seçerek çıkartabilirsiniz.


Windows 7 ve Vista işletim sistemlerinde Klavye dilini bu şekilde değiştririz.

Site Adresimiz; http://programsepetimiz.blogspot.com.tr/
E-mail Adresimiz; programsepetimiz@gmail.com
Facebook Adresimiz; https://www.facebook.com/programsepetimiz
Twitter Adresimiz; @programsepeti

Paylaşımımızı Beğendiyseniz Lütfen Paylaşın.

Hiç yorum yok: