12 Haziran 2014 Perşembe

Windows XP Yüklü Bilgisayara Nasıl Şifre Koyabiliriz?


Bilgisayarınızın güvenliği sağlamak veya bilgisayarınızın başkaları tarafından kullanılmasını engelleme işlemini yapmak gibi sebeplerler bilgisayara şifre koymayı yapabilirsiniz. Şifre koyma işlemi her işletim sisteminde farklıdır. Eğer windows Xp, windows 7 veya windows 8 kullanıyorsanız denetim masasına giriyoruz. Denetim masasına bilgisayarım, belgelerimde üstte adres satırına denetim masası yazarak veya arama yerine denetim masası yazarak ulaşabilirsiniz. Denetim masasından iken kullanıcı hesaplarına tıklıyoruz. Bilgisayarda kullanıcı isminizin üstündeki isminize tıklayın ve parola değiştirme ekranında yeni bir şifre belirleyin veya mevcut şifrenizi değiştir diyebiliriz. Ve şifreyi belirledikten sonra onaylayarak işleminizi onaylayın.

Bilgisayarınızda windows xp kullanıyorsanız sol altta başlat'a tıkayın açılır menüde ayarlar sekmesine tıklayın açılan ekranda denetim masasına tıklıyoruz.

Denetim masasında kullanıcı hesapları'na tıklayoruz. Bilgisayarın kayıtlı kullanıcı ismi neyse ona tıklayoruz. Çıkan ekranda parolamı değiştire tıklayın.


Şayet şifre varsa ve şifre değiştirme işlemi yapın ve geçerli parolanızı girin kısmına mevcut şifrenizi yazoruz. bir alt satırda yeni parola ekranına unutmayacağınız bir şifre yazıyoruz ve bir alt kısımda onaylamak için parolayı yeniden yazıp parolanızı tekrar yazın.


Aynı ekranda ipucu kısmına parolanızı unutursanız hatırlamaya hatırlatacak ipuçları yazabilirsiniz. Bilgisayara parola veya şifre koyma işlemini tamamladıktan sonra parola değiştir butonuna tıklayın, Artık bilgisayarı kapattığınızda veya bilgisayar oturumunu kapatıp açtığınızda değiştirmiş olduğunuz belirlediğiniz şifreyle giriş yapabileceksin.

Site Adresimiz; http://programsepetimiz.blogspot.com.tr/
E-mail Adresimiz; programsepetimiz@gmail.com
Facebook Adresimiz; https://www.facebook.com/programsepetimiz
Twitter Adresimiz; @programsepeti

Paylaşımımızı Beğendiyseniz Lütfen Paylaşın

Hiç yorum yok: